ANUNŢ
Astăzi, 17.11.2023, aparatul de specialitate al Primăriei comunei Miceşti anunţă deschiderea procesului de dezbatere publică pentru PROIECTUL DE HOTĂRÂRE Nr. 69 din 17.11.2023 privind aprobarea reducerii cu 10% a numărului de posturi, precum și aprobarea organigramei și a statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Micești.
Proiectul este însoţit de Referatul de aprobare nr. 10328/17.11.2023, Raportul de specialitate nr. 10329/17.11.2023 și a fost iniţiat de către primarul comunei Micești.
Documentaţia poate fi consultată pe pagina de internet a instituţiei www.comunamicesti.ro, secţiunea Transparenţă Decizională – Proiecte în dezbatere-2023 / în secţiunea Consiliul Local Miceşti- Proiecte de hotărâri-2023 sau la sediul instituţiei.
Propuneri, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice, se pot depune până la data de 27.11.2023, în atenţia responsabilului pentru relaţia cu societatea civilă la nivelul Primăriei comunei Miceşti, doamna Elena-Alexandra Ghenescu.
- în format electronic pe adresa de e-mail: micesti@yahoo.com;
- la sediul Primăriei comunei Miceşti din str. Principală, nr.72, la Registratura instituţiei.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind dezbaterea Proiectului de Hotărâre privind aprobarea reducerii cu 10% a numărului de posturi, precum și aprobarea organigramei și a statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului comunei Micești“ şi se vor specifica, de asemenea, articolele care se doresc a fi modificate, precum şi datele de contact ale solicitantului.
PRIMAR,
Ing. Dumitru VOICU
Întocmit,
Responsabil pentru aplicarea Prevederilor Legii nr.52/2003,
Elena-Alexandra Ghenescu