Anunt nr. 10537 din 22.10.2021 – concurs de recrutare pe perioadă determinată de un a unui post vacant contractual de BULDOEXCAVATORIST

Anunțuri și Informări Publice Concurs

Nr. 10537/22.10.2021

ANUNȚ

 

            Primăria comunei Micești cu sediul în localitatea Micești, strada Principală, nr. 72, județul Argeș organizează concurs de recrutare pe perioadă determinată de un an, a unui post vacant contractual de BULDOEXCAVATORIST  în cadrul structurii SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT DIN COMUNA MICEȘTI din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Micești, județul Argeș  în data de 22 noiembrie 2021.

  • CONDIȚII SPECIFICE:
  • studii gimnaziale sau medii;
  • permis de conducere cat. B,C;
  • vechime în muncă- minim1 an;
  • specializare- atestat/certificatde pregatire profesională pentru buldoexcavatorist sau Masinist la masini pentru terasamente (ifronist);
  • CONDIȚII GENERALE DE PARTICIPARE:
  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
  • Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae

Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Micești,comuna Micești, strada Principală, nr. 72, județul Argeș, în sala de ședințe, etaj 1.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 noiembrie 2021, termenul limită  pentru depunerea dosarelor;
  • 22 noiembrie 2021, ora 1000 – proba scrisă;
  • 23 noiembrie 2021, ora 1000 – interviul;

Dosarele de concurs se depun la Sediul Primăriei comunei Micești din județul Argeș în perioada 23.10.2021-10.11.2021, ora 1600 la compartimentul Resurse Umane .

BIBLIOGRAFIE

  • Ordonanța de Urgență nr.57/2019, privind Codul administrativ, Partea a III-a, Titlul V-Autoritățile Administrației Publice Locale;
  • Legea 53/2003 privind Codul muncii, republicată (”răspunderea disciplinară”art. 247-252) ;
  • Legea nr. 319/2006 securitatii și sanatatii in muncă, Capitolul II, Secțiunea a 6-a, Obligațiile lucrătorilor;
  • Legea 477/2004 privind codul de conduită al personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
  • Ordonanța nr. 27 din 31 august 2011 privind transporturile rutiere;

La aceste acte normative se vor avea în vedere toate modificările și completările ulterioare.

 

            Date contact: primaria.micesti@yahoo.com, telefon 0248234002.

Relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei comunei Micești, județul Argeș, persoana de contact Tudor Codruța-Elena.

 

PRIMAR,

VOICU DUMITRU

 

Întocmit,

Compartiment Resurse Umane

Tagged

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *