Anunț nr. 1584 din 27.02.2025 – concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante – Referent, clasa III, grad profesional superior la Compartimentul Registru Agricol.

Anunțuri angajare și rezultate concursuri

Nr .  1584 din 27.02.2025

ANUNȚ

Primăria comunei Micești din județul Argeș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante în baza art. VII alin. (3) lit. b) din OUG nr. 156/2024 și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, cu respectarea prevederilor OUG nr. 121/2023 pe perioadă nedeterminată, durată timp de muncă: 8h/zi-40h/săptămână, de:

  • Referent, clasa III, grad profesional superior la Compartimentul Registru Agricol.

Concursul se va desfășura la Primăria comunei Micești, în 3 (trei) etape:

  • Selecția dosarelor: în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
  • Proba scrisă: 31.03.2025, ora: 1100
  • Interviul: 03.04.2025, ora: 1100

CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

(1) Poate ocupa o funcție publică persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  1. a)are cetățenia română și domiciliul în România;
  2. b)cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c)are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
  4. d)are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e)este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
  6. f)îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
  7. g)dovedește prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice;
  8. h)nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
  9. i)nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
  10. j)nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  11. k)nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
  12. l)i s-a aplicat una dintre modalitățile de ocupare a funcțiilor publice prevăzute la  466 alin. (2).

CONDIȚII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI :

1)  studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

2) 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – care se vor atesta prin adeverință.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

Referent, clasa III, grad profesional superior la Compartimentul Registru Agricol din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Micești, județul Argeș.

  1. Constituția României, republicată cu tematica:
  • Constituția României;
  1. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

 

  1. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
  • PARTEA I Dispoziții generale
  • PARTEA a II-a Administrația publică centrală
  • Titlul I Guvernul
  • Titlul II Administrația publică centrală de specialitate
  • PARTEA a IV-a Prefectul, instituția prefectului și serviciile publice deconcentrate
  • Titlul I Prefectul și subprefectul
  • PARTEA a VI-a Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice:
  • Titlul I Dispoziții generale;
  • Titlul II Statutul funcționarilor publici;
  1. Ordonanța nr. 28 din 27 august 2008 privind Registrul Agricol, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
  • Capitolul I – Dispoziții generale;
  • Capitolul II – Organizarea, completarea, controlul și centralizarea datelor din registrul agricol;
  • Capitolul III – Raportarea datelor din registrul agricol;
  1. Legea nr. 18 din 19 februarie 1991 a fondului funciar, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:
  • Capitolul I – Dispoziții generale;
  • Capitolul II – Stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor;
  • Capitolul III – Dispoziții privind terenurile proprietate de stat și uneșe prevederi speciale;

Conform art. 94, alin. (2) din Anexa nr. 10 din OUG 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, dosarul de concurs conține, în mod obligatoriu:

  1. a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137, lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
  2. b)copia cărții de identitate;
  3. c)copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
  4. d)copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
  5. e)copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
  6. f)copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  7. g)cazierul judiciar;
  8. h)declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
  9. i)declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Documentul prevăzut la alin. (2) lit. g) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.

Conform dispozițiilor art. VII, alin. 15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38, alin. (7) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137, lit. e) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Perioada de depunere a dosarelor: 27.02.2025 – 18.03.2025.
Persoana de contact:
Inspector Compartiment Resurse Umane,
Ghenescu Elena-Alexandra
Nr. tel : 0248 234 002

PRIMAR,
Nicolae OLTEANU

Întocmit
Compartiment Resurse Umane,
Ghenescu Elena Alexandra

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *