Nr. 1351 din 19.02.2025
ANUNŢ
Astăzi, 19.02.2025, aparatul de specialitate al Primăriei comunei Miceşti anunţă deschiderea procesului de dezbatere publică pentru PROIECTUL DE HOTĂRÂRE nr. 11 din 19.02.2025 PRIVIND STABILIREA COEFICIENTULUI DE SALARIZARE PENTRU FUNCȚIILE CONTRACTUALE DE GUARD COMUNAL (FEMEIE DE SERVICIU) ȘI ADMINISTRATOR DIN CADRUL COMPARTIMENTULUI ADMINISTRATIV DIN APARATUL PROPRIU AL PRIMARULUI COMUNEI MICEȘTI, JUDEȚUL ARGEȘ.
Proiectul este însoţit de Referatul de aprobare nr. 1349 din 19.02.2025, Raportul de specialitate nr. 1350 din 19.02.2025 şi a fost iniţiat de către primarul Comunei Micești.
Documentaţia poate fi consultată pe pagina de internet a instituţiei www.comunamicesti.ro, secţiunea Transparenţă Decizională – Proiecte în dezbatere-2025 / în secţiunea Consiliul Local Miceşti- Proiecte de hotărâri-2025 sau la sediul instituţiei.
Propuneri, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice, se pot depune până la data de 01.03.2025, în atenţia responsabilului pentru relaţia cu societatea civilă la nivelul Primăriei comunei Miceşti, doamna Elena-Alexandra Ghenescu.
• în format electronic pe adresa de e-mail: primaria.micesti@yahoo.com;
• la sediul Primăriei comunei Miceşti din str. Principală, nr.72, la Registratura instituţiei.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind dezbaterea Proiectului de Hotărâre privind stabilirea coeficientului de salarizare pentru funcțiile contractuale de Guard comunal (femeie de serviciu) și Administrator din cadrul Compartimentului Administrativ din aparatul propriu al Primarului comunei Micești, județul Argeș“ şi se vor specifica, de asemenea, articolele care se doresc a fi modificate, precum şi datele de contact ale solicitantului.
PRIMAR,
Nicolae OLTEANU
Întocmit,
Responsabil pentru aplicarea Prevederilor Legii nr.52/2003,
Elena-Alexandra Ghenescu