ANUNŢ
Astăzi, 22.01.2025, aparatul de specialitate al Primăriei comunei Miceşti anunţă deschiderea procesului de dezbatere publică pentru PROIECTUL DE HOTĂRÂRE nr. 3 din 22.01.2025 CU PRIVIRE LA CONSTATAREA ÎNCETĂRII DE DREPT, ÎNAINTE DE EXPIRAREA DURATEI NORMALE, PRIN DEMISIE, A MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL AL DOMNULUI ȚÂRLEA CRISTIAN ANDREI ŞI DECLARAREA CA VACANT A LOCULUI DEȚINUT DE ACESTA.
Proiectul este însoţit de Referatul constatator nr. 562/22.01.2025, Referatul de aprobare nr. 563/22.01.2025, Raportul de specialitate nr. 564/22.01.2025 şi a fost iniţiat de către primarul Comunei Micești.
Documentaţia poate fi consultată pe pagina de internet a instituţiei www.comunamicesti.ro, secţiunea Transparenţă Decizională – Proiecte în dezbatere-2025 / în secţiunea Consiliul Local Miceşti- Proiecte de hotărâri-2025 sau la sediul instituţiei.
Propuneri, sugestii şi opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice, se pot depune până la data de 03.02.2025, în atenţia responsabilului pentru relaţia cu societatea civilă la nivelul Primăriei comunei Miceşti, doamna Elena-Alexandra Ghenescu.
• în format electronic pe adresa de e-mail: primaria.micesti@yahoo.com;
• la sediul Primăriei comunei Miceşti din str. Principală, nr.72, la Registratura instituţiei.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind dezbaterea Proiectului de Hotărâre cu privire la constatarea încetării de drept, înainte de expirarea duratei normale, prin demisie, a mandatului de consilier local al domnului Țârlea Cristian Andrei şi declararea ca vacant a locului deținut de acesta“ şi se vor specifica, de asemenea, articolele care se doresc a fi modificate, precum şi datele de contact ale solicitantului.
PRIMAR,
Nicolae OLTEANU
Întocmit,
Responsabil pentru aplicarea
Prevederilor Legii nr.52/2003,
Elena-Alexandra Ghenescu